קיבלתם הפטר מפשיטת רגל? רוצים לקחת משכנתא? שמי מרטין- אני מלווה כבר 10 שנים אנשים שקיבלו הפטר לקבלת משכנתא! רק בבנקים.


משכנתא לאחר הפטר

נעים מאוד, שמי מרטין בוקסדורף, ב10 השנים האחרונות אני מלווה אנשים שקיבלו הפטר אחרי פשיטת רגל לקבלת משכנתא. יש לי מאות המלצות של פושטי רגל לשעבר שקנו בית בעזרתי. אם אתם תקועים במצב שאתם צריכים משכנתא אחרי פשיטת רגל, אני האיש שלכם להשגת המשכנתא.

כמה זמן לאחר הפטר:

השאלה הגדולה היא כמה זמן לאחר הפטר? התשובה היא לא חד משמעית, אבל השורה התחתונה היא שצריכה לעבור לפחות שנה אחת. כאשר אני כותב כאן שנה אחת, הכוונה שלי היא למצב שבו יש לקוחות מדהימים עם הכנסות מאוד גבוהות ושניהם שכירים יציבים, אז הם יכולים אולי לקבל משכנתא אחרי שנה.

לקוחות שהם מעט פחות טובים מבחינת הבנק, יצטרכו לחכות יותר, כאשר כמה יותר תלוי בהרבה מאוד גורמים. כאשר הבנקים לוקחים בחשבון את כמות הכסף שמבקשים במשכנתא, אחוז המימון מתוך שווי הבית, הכנסות האנשים, האם הם שכירים או עצמאיים, עבר פיננסי ועוד הרבה מאוד גורמים שמשתנים לכאן או לכאן.

מה המודל המבוקש:

תראו, הבנקים אוהבים שכירים. את זה כולם אוהבים. אבל הרעיון הוא פשוט, כדי להראות לבנקים שאתם אכן זכאים לקבל משכנתא תקופה קצרה לאחר פשיטת רגל, צריך להראות להם שעשיתם מהפך בחיים שלכם והדברים האלו לא יחזרו על עצמם יותר.

המודל שהבנקים רוצים לראות הוא כזה: אדם שהיה בעל עסק והעסק קרס והייתה פשיטת רגל, מאז אותם האנשים, הם שכירים ולא חושבים לפתוח עסק. שניהם שכירים ויציבים ולא חושבים יותר לפתוח עסקים. זה מה שהבנקים רוצים לראות, כמה שנהיה יותר קרובים למודל הזה- כך יעלה הסיכוי לקבל אישור משכנתא לאחר פשיטת רגל.

איך הדברים עובדים?

הדברים עובדים בצורה פשוטה, אנחנו צריכים פגישה של חצי שעה או שעה, כדי לשבת ולדבר על הכול. אנחנו ננסה להבין מה נקודות החוזקה שלנו ומה נקודות החולשה, כדי שיהיה קל יותר להציג את הדברים מול הבנקים.

כדי לדחוף בקשת משכנתא, שהבנקים לא ממש רוצים, צריך להכין מראש נקודות חוזקה ונקודות תורפה. בעזרת המידע הזה, אנחנו נצליח לדחוף את הדברים מול הבנקים למשכנתאות. אנחנו נילחם על המשכנתא שלכם מול הבנקים עד הרגע האחרון.

איך עובד התשלום?

לא משלמים שום דבר אם לא מקבלים אישור משכנתא. לא מקדמות, לא שום דבר אחר. משלמים רק אם מקבלים משכנתא. בגדול, אנחנו מאמינים שאין צורך לשלם שום דבר אם לא מקבלים תוצאות.

ריביות במשכנתא לאחר הפטר:

שימו לב, יש הרבה מאוד מקרים שאנשים אומרים שהם ככל הנראה יקבלו ריביות מאוד גבוהות כאשר יקבלו משכנתא. זה לא נכון, הריביות הן סבירות לחלוטין, כמו כל אדם רגיל. 

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג