מרטין היקר תודה לך על הכול, תפרסם בבקשה את ההמלצה שלי.

אבירם

שבוע טוב לכולם, אני עידן כהן מראש העין, אני נשוי כבר 7 שנים ויש לי שלושה ילדים. לצערי בגלגול הקודם ( לפני שש שנים בערך) עברתי הליך פשיטת רגל מאוד קשה נפשית וקיבלתי הפטר לפני שנתיים בערך. הדבר הזה היה כל כך קשה, עד שלא האמנתי בכלל שאני אצליח להתאושש מכל זה. המצב אצלי היה כל כך קשה, עד שלא יכולתי בכלל לראות בנקים.

לא תאמינו, או שכן תאמינו. המצב היה כזה שביקשתי לקבל את המשכורת במזומן ולא רציתי בכלל לראות שום בנק. ממש טראומה. וככה היה טוב לי, הכול מזומן בלי בנקים ובלי נעליים. ואז בום. אישתי אומרת שזכינו במחיר למשתכן. מה עושים?

אני מבחינתי ידעתי בראש שאין שום סיכוי שאנחנו נקבל משכנתא ובכלל לא נרשמתי למחיר למשתכן ואמרתי לאישתי לא להירשם. אבל היא לא הקשיבה לי ונרשמה למחיר למשתכן בלי להגיד לי והנה זכינו. דווקא ברמלה, אחלה מחיר. בערך 900 אלף שקלים עבור 4 חדרים. אני בכלל לא התכוונתי לעשות עם זה כלום. שילך הכול לאלף עזזל.

אישתי כמובן לא הייתה שותפה לדעתי. היא הביאה יועצת משכנתאות שעבדה עם אחותה או משהו כזה. נפגשנו איתה, היא שמעה על פשיטת הרגל ושמעה שאין לי בכלל חשבון הבנק ואיחלה לנו בהצלחה. נפגשנו עם עוד אחד שאיחל לנו בהצלחה גם כן. אני כרגיל פאסיבי ולא מתעניין בכלל בכל הנעשה.

אישתי אומרת לי בערב שיש פגישה עם עוד יועץ, אחד מרטין. הוא עובד עם אנשים שעברו פשיטות רגל. זה משום מה נשמע טוב כבר, זה נשמע כמו מישהו שיכול להבין את מה שאני עברתי. נפגשנו, אחלה בחור. ממש מבין עניין. מבין את פושטי הרגל עד העצם. עוד לפני שאמרתי משהו הוא כבר ידע מה לעשות, איזה קסם של בחור. התאהבנו. הוא הסביר שזה מה שהוא עושה, עובד מול פושטי רגל כל הזמן, מבחינתי זה היה בול.

פתאום כל השליליות שהייתה בי יצאה החוצה, פתאום התחלתי להתרגש. יוצאים למלחמה על הבית. ממש ככה. התחלנו את התהליך עם מרטין, היה באמת קשה, הרבה מאוד ניירת, הרבה שיגעונות והרבה דרישות של הבנקים. עוד ניירת ועוד ניירת. כמעט כבר הגענו לנקודת שבירה, אבל תאמינו או לא, מרטין הזה באמת יודע לעבוד עם פושטי רגל לשעבר.

עד עכשיו אני בהלם שקנינו בית, אני כבר ויתרתי על הכול, התייאשתי מעצמי, מהמדינה, מהבנקים ומהכול יחד. מרטין התותח החזיר לי את הכול חזרה, נתן לי חזרה את האמונה במערכת הבנקאית ובכלל במוסדות מדינה. אני אבירם גפני ואני ממליץ בחום על מרטין יועץ משכנתאות למסורבים ופושטי רגל.

צרו איתנו קשר עוד היום

פוסטים אחרונים בבלוג